Nieuws & Acties

DA Klantvriendelijkste Bedrijf

DA Klantvriendelijkste Bedrijf

Dinsdag 27 september werd bekendgemaakt dat DA zich het komende jaar het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland mag noemen. Bureau MarketResponse deed dit jaar voor de 5e keer onderzoek onder 2.500 consumenten. Hieruit bleek welke bedrijven door hen als meest klantvriendelijk worden ervaren. DA is trots om door klanten gekozen te zijn tot de nummer één. Graag wil DA haar klanten dan ook bedanken.

Bij de verkiezing van het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland staan positieve klantervaringen centraal. Deze ervaringen worden getoetst aan de vijf gouden regels die klantvriendelijkheid bepalen; tijdig fouten oplossen, goede bereikbaarheid, beloftes nakomen, flexibiliteit tonen in de oplossing en klanten alleen benaderen met relevante informatie. Aan de hand van de scores die consumenten op deze factoren hebben gegeven, is DA als klantvriendelijkste bedrijf uit de bus gekomen.

Een reactie van een DA klant uit het onderzoek van MarketResponse: "Ik vind de DA drogist de meest klantvriendelijke winkel omdat de mensen je kennen, zeker als de medewerkers van de winkel ook in de buurt wonen, zoals bij mij het geval is. Hierdoor ontstaat er toch het gevoel van persoonlijk contact wat het prettig maakt om in de winkel te komen. Het verlaagt ook drempels om advies te vragen over bepaalde zaken die niet met elke willekeurige  "vreemde"  besproken kunnen worden."

DA drogisterij parfumerie Boogaard, Amsterdam





« Terug